PwC Intelligent Risk Monitoring
Automatizált beszállítói kockázatértékelés és döntéstámogatás
Üzleti kihívás
Tapasztalataink alapján rendkívül fontos, hogy egy társaság kiemelt körültekintéssel járjon el a beszállítóinak és üzleti partnereinek ellenőrzése kapcsán, megelőzve ezzel az esetleges áfacsalások lehetőségét.
Miben tudunk segíteni?
A PwC Intelligent Risk Monitoring használatával a NAV ellenőrzési követelményei szerint, igazolható módon, automatizált formában lehetővé válik mind a leendő beszállítók ellenőrzése (onboarding check), mind pedig a már meglévő beszállítók ellenőrzése a szerződéses kapcsolat fennállása alatt (portfolio check).
Milyen előnyökkel jár az Intelligent Risk Monitoring szoftver használata?
01
Kockázatok minimalizálása
Beszállítók ellenőrzésével a kockázatok minimalizálhatóak, megelőzhető az áfacsalás.
02
Automatizált riportok
Csökken a teljes beszállítói és partneri kör átvilágításhoz szükséges manuális munka és időráfordítás.
03
Szoftver és Szakértelem
A szoftver a PwC általános forgalmi adóval foglalkozó kollégainak tapasztalatain és az adóhatósági gyakorlat alapján készült.
04
Teljeskörű analízis
A szoftver több mint 70 kockázati szempont mentén vizsgálja a beszállítókat.
05
Sokoldalú felhasználás
Fizetőképesség monitorozására, minőségbiztosítási átvilágítás stb.
06
Használatra kész megoldás
Nincs szükség implementálásra, vagy bonyolult IT-folyamatok kialakítására.